Indie vid & co giver viden. Også i konference-form. Her kan du se de konferencer vi afholder og har afholdt.

2016

Samskabelse i praksis

Afholdes den 8. december, Nationalmuseets festsal. Læs mere på samskab.org

HR Live – fokus på kompetence!

Afholdes den 6. december, Nationalmuseets festsal. Læs mere på hrlive.dk

SMAC16 – Search for the marketing automation creativity!

Afholdes den 29. november, Nationalmuseets festsal. Læs mere på smac.dk

CULTURCONOMY 2016 – kunsten og kulturen som vækstmotor!

Afholdes den 8. november 2016, Nationalmuseets festsal. Læs mere på culturconomy.dk

Hierarki eller kærlighed!

Afholdes den 1. november 2016, Nationalmuseets festsal. Læs mere på organisationsdagen.dk

Skab øget relevans! Medlemsengagement

Afholdt den 12. oktober 2016, Nationalmuseets festsal. Læs mere på medlemsengagement.dk

Design Matters – Fun, Casual, Engaging experiences

Afholdt den 28-29. september 2016, Langelinie Pavillonen. Læs mere på designmatters16.dk

Den sammenhængende medlemsplatform!

Afholdt den 14. juni 2016, Nationalmuseets festsal. Læs mere på medlemsplatform.dk

Treasuremarks – Logo & Identity

Afholdt den 2. juni 2015, Nationalmuseets festsal. Læs mere på treasuremarks.dk

Social Shake-up

Afholdt den 26. april 2016, Nationalmuseets festsal. Læs mere på socialmembers.org

MUS16 – MUS nye veje!

Afholdt den 5. april 2016, Nationalmuseets festsal. Læs mere på mus16.dk

UX2016 – Emotions & Trust

Afholdt den 3-4. marts 2016, Nationalmuseets festsal. Læs mere på ux2016.dk

Medlemsrejsen

Afholdt den 26. januar 2016, Nationalmuseets festsal. Læs mere på medlemrejsen.dk

2015

Visuelle medlemmer 8. december

Afholdes den 8. december, Nationalmuseets festsal. Læs mere på visuellemedlemmer.dk

OMNICHANNEL MASTERCLASS – Bliv ekspert i kundeorienteret marketing

Afholdes den 24. november, Nationalmuseets festsal. Læs mere på omnichannelmasterclass.com

Design Matters – Digital experiences and Game-changing design

Afholdt den 29-30. september 2015, Toldboden. Læs mere på designmatters2015.dk

DIGITAL LEDELSE 2015 – Virksomheder og ledere der skaber resultater

Afholdt den 10. september 2015, hos LEDERNE. Læs mere på digital-ledelse.dk

Godt indhold og sammenhængende medlemskommunikation – Medlemsengagement

Afholdt den 26. august 2015, Nationalmuseets festsal.

ORGANISERER CUSTOMER EXPERIENCE

Afholdt den 9. juni 2015, Nationalmuseets festsal.

Segmenterede nyhedsbreve

Afholdes den 7. maj 2015, Nationalmuseets festsal. 

Medlemsorganisationer på sociale medier 2015

Afholdt den 17. marts 2015, Nationalmuseets festsal. Læs mere på socialemedlemmer.dk

CUSTOMER EXPERIENCE – UX 2015

Afholdt den 3. marts 2015, Nationalmuseets festsal. Læs mere på ux2015.dk

2014

Nyhedsbreve for medlemmer

Afholdt den 3. december 2014.

Digital medlemsengagement

Afholdt den 3o. september 2014.

Fremtidens medarbejder

Afholdt den 3. juni 2014.

Sociale medlemmer 2014

Afholdt den 12. marts 2014.

2013

Små digitale medlemssucceser

Afholdt den 18. juni 2013.

Medlems-redaktionen 2.0

Afholdt den 27. februar 2013.

2012

Fremtidens medlemsblad – Kronjuvel, Guldæg eller Arvesølv?

Afholdt den 28. november 2012.